fredag den 16. februar 2007

AK OG VE OG SUK Og ATJU Og HJÆLP.


Åh jeg er så syg. Jeg har i alt fald lidt feber, ondt i halsen, ondt i ledene og ondt af mig selv. Jeg er snottet og det hele snorer. Lidelsesfuldt venter jeg på forsyninger af Vicks, hvidløg, suppe, kamillethe og ikke mindst kærlig omsorg. Jeg vil dog gerne have lov at sige at det er en myte, at mænd er ynkelig når de er syge....vi er bare gode til at udtrykke vores inderste følelser. Men bortset fra det: Hjhælp er det nogen flere gode råd mod snue, forkølelse, influensa og alt det andet jeg givetvis lider af??? Skriv dit råd og giv en blogger lidt nødhjælp!

3 kommentarer:

Benny sagde ...

Varme drikke og kærlighed!
God bedring!

Mikkel Zøllner Andersen sagde ...

TAK
:)

Anonym sagde ...

Hej Mik

Øh...udtrykke sine følelser??? Nå ja, jeg er blot den hjemmegående sygeplejerske der forsøger at fortælle dig hvor ked jeg er af at du er liiige ved at stille træskoene. Op med humørt, lad forkælelse være forkølelse og tag den med ro og spar på kræfterne.kys og en masse kærlighed